SsangYong Rexton – hind alates 25 990 €

Võimas 7-kohaline ehtne maastikuauto aeglustuskäigu ja tohutu 2600 kg veovõimega.

  • Suurepärane hinna ja kvaliteedi suhe ning esmaklassiline varustus
  • Tõeline maastikuauto: redelraamil kere, aeglustuskäiguga nelikvedu ja 250 mm kliirens
  • AWD-süsteem: tagarattavedu, kiire ja aeglane nelikvedu; nelikveo puhul on esi- ja tagateljele ülekantav jõud jaotatud suhtes 50:50
  • Erakordne veovõime – Rexton suudab vedada kuni 2600 kg raskust haagist
  • Rohkelt ruumi seitsmele inimesele – või viiekohalisena üle 1 m³ pakiruum

 

VÄLIMUS

Rextoni massiivsus on peidetud elegantse väliskujunduse alla. Rextonil on LED-päevatuled, projektoritüüpi esituled, LED-tagatuled, auto külgedel on stiilsed roostevabast terasest iluliistud, katusel hõbedased katuserelsid. Rextoni atleetlikku hoiakut rõhutavad mustad lävekarpide servad ja rattakoopa kaared. Quartz-varustustasemega mudelile annavad viimase lihvi 18-tollised valuveljed ja astmelauad.

SISERUUM

Rextoni kolme istmerea mugavatele istmetele mahub istuma seitse inimest, nautides kõrget istumisasendit ja head vaadet ülejäänud liiklusele. Rextoni põhivarustus tagab kõigile suurepärase sõiduelamuse: automaatne kliimaseade hoiab salongis soovitud temperatuuri ning istmesoojendused nii ees kui taga teevad olemise õdusaks ka talvisel sõidul. Autojuhi sõidumugavuse tagavad 7-tolline puutetundlik ekraan (koos raadio, MP3-mängija, USB-pesa, Bluetooth-ühenduse ja roolil asuvate juhtlülititega) ning kiirushoidik. Keerukamates oludes aitavad juhti elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem ja mägipidur. Tagurduskaamera abil käib vaevatult ka järelkäru kinnitamine.

PAKIRUUM

Kui kolmanda istmerea seljatugi on kokku klapitud, on Rextoni pakiruumi maht 1112 liitrit ja autosse mahub istuma 5 sõitjat. Eriti kogukate esemete transportimiseks saab ka keskmise istmerea seljatoe suhtes 60:40 kokku klappida, et pagasile lisaruumi tekitada.

TEHNIKA

Rexton on saadaval uue hooldusvaba kettülekandega D22-diiselmootoriga, mis arendab võimsust 131 kW (178 hj) ja saavutab suurimaks pöördemomendiks 400 Nm. Uue 2,2-liitrise diiselmootori puhul on pööratud erilist tähelepanu madalas pööretevahemikus saavutatavale pöördemomendile ning tulemuseks on tervelt 218 Nm pööretel 1000 p/min. Kaigukastiks saab valida 6-käigulise manuaali või 7-käigulise automaatkäigukasti. Viimase puhul saab käike vahetada ka käsitsi kas roolile paigaldatud lülitite või käigukangi kõrval asuvate nuppude abil. Kui automaatkäigukastiga valitakse talveasend, käib paigaltvõtt vaevatult ka libedates oludes.

Rextoni AWD-süsteemil on kolm režiimi: 2H – tagarattavedu, 4H – kiire nelikvedu ja 4L – aeglane nelikvedu. Tagarattaveo kasutamisel kulutab auto vähem kütust. Nelikveo puhul jaotatakse esi- ja tagateljele ülekantav jõud suhtes 50:50 ning aeglustuskäigu puhul veojõud rohkem kui kahekordistub. Ümberlülitus 2H ja 4H vahel on võimalik sõidu ajal kiirustel alla 100 km/h. Veorežiimi vahetamine käib väga lihtsalt spetsiaalset valikulülitit keerates.

TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS

VEOVÕIME

Rextonil on erakordselt suur veovõime: sellega saab vedada kuni 2600 kg raskust piduritega või 750 kg raskust piduriteta järelhaagist.